Tijdens het congres CRM in 1 Day op 18 september 2014 is bekend gemaakt dat Metrics & More – CRM Adviesbureau haar activiteiten onderbrengt bij CruxDigital – Marketing Technology Integrator. …
Big Data need storytellers
The need is almost tangible in boardrooms: companies need white ravens who combine BATS:Business sense, Analytics, Technology and Storytelling. Today that is hard to find in one person, so teams …
Platform, zei u?
Een veel gebruikt woord: Platform. Alles lijkt tegenwoordig een platform, zowel in de atomen als bits en bytes wereld. In MarketingTechnologie is het dus niet anders. En grote technologie aanbieders …
Het Johan Cruyff effect
Niet verrassend, maar er is een verschil tussen first-time, marketing automation tool kopers en zij die ervaring hebben. Aldus diverse onderzoeken van VB Insight (januari-juni 2014). First-time kopers zouden meer …
Keuzestress: Tool, platform of bureau?
In het Engels heet het FUD (Fear, uncertainty en doubt). Een minder fraaie marketingtactiek om iemands perceptie te beïnvloeden door het verspreiden van negatieve, twijfelachtige of zelfs valse informatie. In …